čtvrtek 30. června 2011

Moje žvásty

Tákže, 
 zlé období skončilo a my jsme volní. Řeknu vám, jsem opravdu ráda, že mám prvák za sebou. Nechtěla bych být teď v kůži devítek, které neví pořádně do čeho jdou a pak budou koukat jako já můj první den ve škole. Jo, to jsem měla vítr jít i na záchod ;)



 Vysvědčení? No, nedopadlo to zase tak nejhůř. Ale kdybych vše nenechávala na poslední chvíli jako je mým zvykem, mohla bych se vyšplhat ještě výše. Ale co bylo pro mě největší zlo, tedy je a bude Matematika. Jak jste na tom vy? Taky ji nemáte rádi, že jo? + ještě Fyzika, ale ta si mě najde až v druháku, takže mám ještě krásné dva měsíce klídek.






A teď už mám na programu jen knížky, kamarády, spánek, vodu, spánek a spánek. Víte, já jsem strašnej spáč. Když mě mamka o víkendu budí nezapomene si zpívat tu písničku od Chinasek...  já necítím se zrovna skvěle, políbím i nepřítele - jen mě vraťte do postele...moje skrytá identita pod peřinou, chce spáááát... Nějak jsem teď chytila melodii ;)


 A co máte připraveno na prázdniny vy? Já letos asi jen chatu a pak ještě co se naskytne s kamarádama, takže nějaký to stanování. Ale bohužel brigádu jsem žádnou nezastihla.. :( Nu což, budu mít alespoň více času na moji nově koupenou sérii od Meg Cabot. Pořídila  jsem si příběhy Heather Wellsové ( Ano, až teď se prokousávám k těmto knihám ;))


A teď hurá na - 

Žádné komentáře:

Okomentovat