čtvrtek 9. června 2011

Moje slátaniny

Ahoj všichni, 


  moc dobře vím, že mi to tady poslední dobou vázne... a důvodem je samozřejmě škola :( Je teď zkouškové období a já to musím přetrpět ještě dva týdny ( z toho příští týden jedu na výtvarný kurz do Sušic ;))
Je to už pěkný opruz. Taky se tak těšíte na prázdniny?Asi je to i pěkně blbá otázka, co? :)




Už jenom za tenhle týden jsme psali 12 testů a myslím, že mi z toho začíná šibat. Když jsem byla malá, chtěla jsem být učitelka, ale teď už toho musí mít plný kecky i učitelé, takže radši ne.
Ale popravdě jsme už při hodinách duchem nepřítomná a často se přistíhám, jak přemýšlím o prázdninových zábavách, ale to asi všichni. Jak já teď závidím mé sestře, která si už doma válí šunky a pošklebuje se mi, že musím brzy vstávat a učit se.


Ale aspoň už mám přečtené HG, Město kostí (opožděně), Mrazení, Modrou krev, Smečku, a další... takže se po studijním období těšte na velkou přívalovou vlnu recenzí ;) A to zítra ještě prchám do knihovny a do knihkupectví se juknout, takže snad pořídím nějaký ten úlovek.

Žádné komentáře:

Okomentovat